Tisztelt Gábor!
Bojler eladással kapcsolatban érdeklődöm: a hirdetésben szerepelt, hogy 3 éves, de működésében hibátlan termékről van szó. A vásárló eljött, be lett neki mutatva a beszerelt, akkor is használt eszköz. Azt mondta, hogy neki ez megfelel, leszereltük, kifizette, elvitte. Most pár nap után reklamál, hogy a fűtőszál (ami csak a teljes műszaki megbontás során szerelhető ki) teljesen vízköves és a szerelője szerint anód rudat kell benne cserélni, ezért vagy vállaljam a szervizköltség felét, vagy fizessem vissza az árát. Én nem vagyok bojler szerelő, a hirdetésben és személyesen is tájékoztattam, hogy ez egy működő bojler (ami teljes mértékben igaz). Olyan időszakos szervizelési feladatot akar velem kifizettetni, ami a termék jellegéből adódóan egy várható tétel volt (ezzel ő is tisztában volt). Én a fentieket próbáltam vele megértetni, de semmi eredménye. Valóban ebben az időszakos (de amúgy még egyáltalán nem időszerű) szervizelési tételben szerepet kellene vállalnom, vagy ez a termék jellegéből adódó várható költségbe tartozik, amit a vételár kifizetésével ő is elfogadott?
Mielőbbi válaszát előre is köszönöm!