Egy helyi mobilshopban rendeltem samsung galaxy note II LTE típusú mobiltelefont 2 év gyártói garanciával függetlenül. Mind az árajánlatkérésnél, mind rendelésnél mondtam, hogy 2 év gyártói garanciás készülék kell.
2013.05.30 pénteken megjött a telefon. Nem volt melette a samsung garanciapapír. Az üzlet szerződésben 1 év garanciát vállalt a készülékre, és ígérték, hogy hozatnak hozzá garanciapírt. A telefont elhoztam. Íthon, amikor bekapcsoltam a telefont T-mobil logó fogadott, de elfogadta a vodafonos kártyámat. Megnéztem a telefon IMEI számát, és a dobozon, valamint a készülék hátulján lévő IMEI különbözik a telefon szoftverében lévő IMEI számtól.
Felvettem a kapcsolatot a Samsungal ahol azt mondták a két IMEI számnak meg kell egyeznie, különben gond lesz garanciánál. Visszamentem a boltba, ahol azt a választ kaptam, hogy hétffőn vagy kedden meglesz a garanciapapír, és utánnakérdez az IMEI problémának. Amúgy a párbeszédből kiderült, hogy tudta hogy az IMEI nem egyezik.
Ilyenkor mi a teendő, visszakérhetem a pénzem? Mit tegyek? Átverve érzem magam, mert nem egészen azt kaptam, amit kértem.