Tisztelt ügyvéd úr/hölgy! Édesapám vett fel egy személyi kölcsönk a póstán kb 120 ezer forintot, körülbelül a felét vissza fizette a póstával szerződésben lévő banknak. Édesapám elhunyt. A halála után behajtó cég álltal értesültem erről a köcsönről, két részletet a behajtó cégnek ki is fizettem. Mint később kiderült a behajtó cég vissza adta az ügyletet a banknak. A hagyatéki tárgyalás után próbálltam intézni ezt az ügyletet a Bankban, ahol azt mondták, hogy a póstán kell intézkednem mert ott vették fel a hitelt. A póstán szintén nem jártam sikerrel mert, hogy zárolva van a banknál az ügylet. Adtak egy telefon számot amin a bank bahajtási részlegét eltudtam érni, ahol átpasszoltak egy másik ügyintézőhöz, aki nem volt hajlandó még a kagylót sem felemelni. Ez az egész már 3 éve húzódik és tartok attól, hogy egyszer csak kopogtatnak és követeleik a kamatos kamat kifizetését is.
Az lenne a kérdésem, hogy mit tehetek ebben az esetben? Érdemes lenne e a fogyasztó védelemhez foerdulni, és egy pert kezdeményezni? Vagy létezik egyszerűbb megoldás is?
Köszönettel: Kovács Krisztán