Tisztelt Cím!
Édesapám Ausztriában dolgozik, itt van a biztosítása is, egy hónapja agyvérzést kapott, itt kint van egy korházban az intenzíven, de mi szeretnénk hazaszállítani.
Van S1 ( régi 106) nyomtatványa, így otthon is van aktív TB-je. Az itteni biztosító nem reagál se a mi, se a magyar Neak által küldött emailekre, telefonokra. A 2 kórház már felvette egymással a kapcsolatot, megvan a befogadó kórház, ha a szállítás költségeit mi álljuk, nekik csak a további otthoni kezelési költségeit kellene. Az ÖGK felvette a kinti kórházzal a kapcsolatot és nekik azt mondták, majd a biztosító hívni fog minket, hogy mi a család járjunk utánna mennyibe kerül itt egy napi ellátása és mennyi otthon, mert ennek a függvénye hogy hazavihetjük e.
Nem tudjuk ez esetben mit tegyünk az ÖGK-t hogy lehetne jogilag megsürgetni és hogy ők kérhetnek e ilyet hogy mi derítsük ki mi mennyibe kerül, mikor ők nem válaszolnak a hivatalos magyar szervnek. Ezt a két biztosítónak kellene lejátszani szerintem.
Van e jogilag valami szabály arra hogy az emailekre, telefonhívásokra mennyi időn belül kell nekik válaszolni, és döntést hozni a hazaszállítással kapcsolatban.
Válaszukat előre is köszönöm.