Üdvözlöm.
Telefonbiztosítással kapcsolatos kérdésben szeretném a segítségüket kérni.
Nagyjából 2 éve fizetem a T betűs szolgáltató biztosítását egy iPhone 4S típusú készülékre (havi több, mint 3ezer Ft), és a napokban szükségessé vált, hogy segítsenek, leejtettem a telefonomat és betört a kijelzője.
Már majdnem ott tartottunk, hogy átadom a készüléket a futáruknak, amikor világossá vált, hogy 25ezer Ft önerőt mindenképpen ki fognak fizettetni (ezt ma reggel telefonon meg is erősítették), bármit is csinálnak a telefonnal.
A telefon képernyőjének javítása, mint az gyors utánajárás után kiderült, bármely szervizben 10-15 ezer Ft körül mozog.
Választhatok tehát, hogy vagy nem kérem az általam két éve fizetett szolgáltatást, vagy felárat fizetek még ahhoz képest is, amennyibe egyébként kerülne a javítás.
A szerződésben sajnos valóban benne van, hogy az önrész minden káresemény során fizetendő, de kérdésem, hogy ez mennyire jogszerű? Nem számít tisztességtelennek az ilyen szerződés? Tudnék valamit tenni az ügyben?(Szélsőséges esetben akár kezdettől hatálytalanítani a szerződést, és visszakövetelni a befizetett összegeket? Hiszen kár ért, amiben ők nem, vagy csak abszolút tisztességtelenül teljesítenék a kötelességüket.)
Köszönettel,